minergate

I'm mining on MinerGate - the best cryptonote mining pool

Khamis, 22 Disember 2011

Alhamdulillah....

salam dah 2 minggu aku dah kerja..alhamdulillah sekarang aku rasa nikmat..bukan senang nak senang dan bukan susah untuk susah semua atas usaha sendiri .. maka bersyukur dengan apa yang kita dapat. aku xkisah kerja hantar surat sekali pon walaupun aku ada ijazah...aku sanggup wat kerja tahap spm..tp kita mesti berubah kearah yang lebih tinggi..Insya Allah aku tengah himpun duit untuk aku sambung master dalam jurusan marketing sbb aku semakin minat dalam marketing. tapi kena tahu kemampuan kita..tp ilmu milik Allah s.w.t kita boleh menuntut selagi kita masih hidup..menuntut ilmu adalah sangat penting..

sekian saja dari saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana komen di blog saya