minergate

I'm mining on MinerGate - the best cryptonote mining pool

Selasa, 29 Mei 2012

Dah Lama x update Nak perkenal diri dlu la..

Assalamualaikum, salam satu Malaysia rakan-rakan sekalian. Anda apa khabar sihat. Aku dah lama x update blog ni. Aku rasa malam ni sesuai aku nak update.

Mula-mula aku nak perkenal diri aku dulu la..nama aku taufiqil a.k.a puie bagi yang xpenah kenal yang dah kenal xpelah….

Aku ni seorang freelance grafik kerja aku sebenarnya aku ni “paperboy” atau penghantar surat khabar. Aku minat blogging bermula dari kawan aku , nama dia AKU NAPIE, dia ajar aku blog ni. Aku belajar kat U kos multimedia tp baru tau cara blogging hehehehe terukkan. Tp xpa kawan aku ajar dari a to z….

Ni gambar aku dengan permaisuri aku…..

Ok lah kawan-kawan sampai sini dlu jumpa di post yang lain.. c u again…..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana komen di blog saya