Khamis, 26 Julai 2012

Pemanggang Ikan Ajaib...murah dapatkan sekarang

Pemanggang Ikan Ajaib ini adalah keluaran syarikat menang glassware. Nak di jadikan cerita mak aku pon ada beli satu dan cuba mang power la ..semua masakan jadi sedap.. Apa yang berlaku lepas 2 semua kawan2 dan sanak saudara terus menumpu perhatian terhadap mak aku untuk wat tempahan. Mak aku jd pelanggan tetap syarikat menang glassware di alor setar kedah. Ala dekat dengan Alor Setar Mall , situ orang panggil jalan tandop. Ini bukti gambar2 pemanggang yang orang tempah. 







Kalau korang nak wat tempahan pon boleh ..ala murah jew baru RM130 je..tapi kalau dah order mesti kena kira kos penghantaran lagi kan...


Harga satu pemanggang ajaib ini RM130 + RM10 kos penghantaran maka jadi RM140 bagi semenanjung malaysia . Bagi sabah dan sarawak kos penghantaran hanya RM20 maka jadi la RM150.


Kalau berminat boleh call PN.MASTURA di Talian 010-8056736 atau hubungi saya di talian 019-9134904 atau boleh emailkan order anda terus ke email networkkami@gmail.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana komen di blog saya