minergate

I'm mining on MinerGate - the best cryptonote mining pool

Rabu, 1 Ogos 2012

Review Produk Baru :3 BULAN DARI SEKARANG

Salam satu Malaysia kepada semua , nama saya Mohammed Taufiqil Khaliq Bin Yahya atau dikenali sebagai  puie dikalangan rakan-rakan saya. Saya merupakan lepasan Ijazah Sarjana Muda Teknologi Kreatif dan Multimedia daripada Universiti Malaysia Kelantan. Saya disini ingin memberitahu kepada anda semua bahawa saya akan mengeluarkan satu produk iaitu produk ilmiah . Produk ini saya mengesyorkan kepada sesiapa yang ingin belajar menghasilkan sebuah video atau motion grafik melalui software iaitu Adobe After Effects. Produk ini akan berada di pasaran dalam masa 3 bulan dari sekarang. produk yang dimaksudkan adalah ebook latihan penggunaan software dan video tutorial bagi memudahkan anda belajar. 

Ebook 

Video Tutorial

Dalam ebook dan video tutorial dalam produk ini merangkumi daripada asas sehingga advance dalam latihan . maka semua orang boleh jadi pakar dalam penghasilan produk multimedia.. 3 Bulan dari sekarang akan muncul satu pengetahuan serta ilmu yang telah saya pelajari dan akan saya kongsikan bersama anda semua.

PERINGATAN SEMUA MAKLUMAT DALAM BAHASA MELAYU....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana komen di blog saya