minergate

I'm mining on MinerGate - the best cryptonote mining pool

Ahad, 26 Ogos 2012

SleeQ Feat Zizan Razak dan Useriman Eunos - Lebaran 2012



Yeah

*:
Untuk hari raya tahun ini
Aku dah kumpul duit nak beli bunga api
Beli baju kurung lampu kelap kelip kuih muih dan minuman semua berwarna-warni

Ok ok ok

**:
Lebaran bersama kita menyambut lebaran
Salam bersalaman pohon kemaafan
Mesra suasana gembira di samping keluarga saudara
Selamat Hari Raya

Bangun pagi mana matahari
Oh betulkah puasa sebulan dah habis
Cari baju kurung aku sulung
Kalau adik aku tidur aku kena dukung

Yeah
Cari yang manis sahaja
Bulan raya rumah semua terbuka
Kalau minta maaf dengan orang tua biasa
Setahun sekali tak erti kadang-kala

Zizan
Untuk Hari Raya tahun ini
Aku dah kumpul duit nak beri budak kecik
Saudara-saudari yang masih sekolah lagi
Nak salam abang Zizan dengan penuh ikhlas hati
Ok ok ok

Yeah
Bak yang kurus atau tembam
Hari Raya tetap langgar lontong dan rendang
Lampu kelap kelip bergantung di mana sahaja
Bergantung di songkok pun ada hah?

[Ulang **]

Kuih muih minuman kegemaran sedia dihidangkan
Keharmonian keluarga dihari mulia sungguh sempurna

[Ulang **]

Lebaran woohh yeah
Selamat Hari Raya

Yeah

[Ulang *]

[Ulang *]

Woo hoo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Kerana komen di blog saya